A Budapesti Független Vizsgaközpont célja, hogy a vizsgára jelentkezők, a vizsgázók elégedettek legyenek a tevékenységünk minőségével, azonban a legjobb szándékunk ellenére is előfordulhat, hogy folyamataink panaszra adhatnak okot.
Kérjük, olvassa el Panaszkezelési és jogorvoslati eljárásrendünket, amely tartalmazza a panaszkezelésre vonatkozó részletes tudnivalókat.
Felhívjuk a figyelmet az alábbiakra:
Amennyiben a vizsgafeladatok végrehajtása során a vizsgázó úgy ítéli meg, hogy a biztosított feltételek nem felelnek meg a követelményeknek, pl. kevesebb idő biztosított az előírtnál (KKK/PK), vagy a berendezés, eszköz műszaki állapota a vizsgatevékenység alatt kifogásolható volt, úgy észrevételét az észleléssel egyidejűleg kell megtennie a vizsgabizottságnak szóban.
Amennyiben a probléma nem kerül a vizsgázó számára elfogadható módon rendezésre, abban az esetben panaszt a vizsga utolsó vizsgatevékenységének napján 23 óra 59 percig tehet a vizsgaközpontnak címezve.
Utólagos, a határidő lejártát követően, illetve a vizsgaeredmény birtokában tett bejelentést a vizsgaközpont panaszként nem vizsgál.
Amennyiben a vizsgázó úgy ítéli meg, hogy a vizsga során sérelem érte a vizsgabizottság vagy a vizsgán részt vevő egyéb személyzet részéről (pl. etikai szabályok sérülése, eljárási hiba vétsége), úgy panaszt a vizsga utolsó vizsgatevékenységének napján 23 óra 59 percéig tehet a vizsgaközpontnak címezve.
Utólagos, a határidő lejártát követően, illetve a vizsgaeredmény birtokában tett bejelentést a vizsgaközpont panaszként nem vizsgál.
A velünk kapcsolatba kerülő személyek meglátásai, észrevételei fontosak számunkra.
Amennyiben tevékenységünkkel kapcsolatban egyéb észrevétele, fejlesztési javaslata van, úgy azt megteheti az alábbi e-mail címre küldött levélben: luczo@bgszc.hu