A Budapesti Független Vizsgaközpont célja, hogy a vizsgára jelentkezők, a vizsgázók elégedettek legyenek a tevékenységünk minőségével, azonban a legjobb szándékunk ellenére is előfordulhat, hogy folyamataink panaszra adhatnak okot.
Kérjük, olvassa el Panaszkezelési és jogorvoslati eljárásrendünket, amely tartalmazza a panaszkezelésre vonatkozó részletes tudnivalókat.
Felhívjuk a figyelmet az alábbiakra:
Amennyiben a vizsgafeladatok végrehajtása során a vizsgázó úgy ítéli meg, hogy a feltételek nem felelnek meg a követelményeknek, pl. kevesebb idő biztosított az előírtnál (KKK/PK), vagy a berendezés, eszköz műszaki állapota a vizsgatevékenység alatt kifogásolható volt, úgy panaszát az észleléssel egyidejűleg kell megtennie a vizsgabizottságnak szóban, majd szükség esetén a vizsgaközpontnak írásban is, legkésőbb az észlelést követő 24 órán belül. Az írásban tett panaszt minden esetben – a vizsgaközpont vezetőjének címezve –aláírással ellátva, elérhetőséget feltüntetve, személyes átadással vagy elektronikusan kell benyújtani.
Amennyiben a vizsgázó úgy ítéli meg, hogy a vizsga során sérelem érte a vizsgabizottság vagy a vizsgán részt vevő egyéb személyzet részéről (pl. etikai szabályok sérülése, eljárási hiba vétsége), úgy panaszát az észlelést követő 24 órán belül teheti meg írásban. Utólagos, a határidő lejártát követően, illetve a vizsgaeredmény birtokában tett bejelentést a vizsgaközpont panaszként nem vizsgál. A panaszt minden esetben – a vizsgaközpont vezetőjének címezve – írásban, aláírással ellátva, elérhetőséget feltüntetve, személyes átadással vagy elektronikusan kell benyújtani.
A velünk kapcsolatba kerülő személyek meglátásai, észrevételei fontosak számunkra.
Amennyiben tevékenységünkkel kapcsolatban egyéb észrevétele, fejlesztési javaslata van, úgy azt megteheti az alábbi e-mail címre küldött levélben: luczo@bgszc.hu